Idag så festade jag och Iris loss på lite vattenmelon, den var väldigt rinnig vilket den här bilden på iris kan intyga haha. Och varför ska Iris bli så bra på ALLA bilder när jag ser ut som jag vet inte vad. Det är väl bara att inse att man inte är speciellt fotogenisk, om ens lite...
 
                                                             Mmmmmm gott mä melön
Och kan jag bara få tillägga att såhär många kiwis får du för sex spänn plus att de är inte gröna inuti utan gula!! Och man måste ju äta massa kiwis om man ska försöka bli en kiwi själv haha, vilket jag gärna vill för kiwilivet är underbart fish´n chips på stranden med L&P är en favorit  hihi fast det är ju inte super hälsosamt...
 
 
 

1 kommentarer

Vilma

14 Jan 2014 15:02

Vad roligt att du skaffade bloggen!! Nu kan vi se vad du egentligen håller på med i Nya Zeeland och hur många snygga killar du träffar ;)

Svar: Hehehe..
flippfloppnz.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej