...Glajdat runt i Takapuna, Belmont och Devenport. Det var trevligt vi fick massor av Flashbacks både bra och dåliga. Jag minns starkast den där toaletten som var så äcklig att jag nästan spydde, konstigt nog var jag den enda som mindes det :/(det var en dålig Flashback). Sen så tog jag min första Starbucks kaffe!!OMG!!INSTAGRAMMA!!!AAAA!!! driver haha. Den var väl helt ok, lyxade till det med en cappucino makaron som inte smakade cappucino utan mest sött, men det va gott. Och jag förstår det inte men Iris har en viss förmåga att dras till affärer med fakeskräp saker med låga priser där jag (tyvärr) tvingats spenderat alldeles för stor del av dagen. Sen så hitta jag och pappa en väldigt hipster affär med bland annat grymt snygga ryggsäckar, men jag tror jag kör med min kära konken ett tag till. Och allt här luktar fotsvett!!! Iris fötter, mammas lakrits, iris vinägerchips blö.
Här är en bild på mig när jag försöker undvika att trampa på vassa snäckor
Hejsvej sålänge!!!

Kommentera

Publiceras ej